No i co z tego, że…

No i co z tego, że nie jesteśmy piękni, młodzi i bogaci… no i co z tego, że nie mamy willi z basenem i czerwonego Porsche w garażu… no i co z tego, że nie osiągamy spektakularnych sukcesów i nie „trąbią” o nas w mediach… no i co z tego, że nie mamy w dorobku ponadczasowych wynalazków… no i co z tego, że nie stworzyliśmy niczego czym mogłoby się zachwycać szersze grono ludzi… no i co z tego, że nie mamy na koncie miliona dolarów… no i co z tego… Jesteśmy „tu i teraz”, wciąż żyjemy – możemy „wszystko” jeżeli tylko będziemy chcieli, a jeżeli nie to i tak nie będzie źle… Mimo iż marzeń w naszej głowie kłębi się wiele, a cele z nich utkane nieosiągalnymi się wydają… no i co z tego… marzyć musimy i nigdy z marzeń rezygnować nie możemy… brak marzeń jest początkiem końca lub końcem początku… No i co z tego, że tak trudno jest nam wydostać się z więzienia swoich własnych ograniczeń, obaw, leków i wątpliwości… Jutro nadejdzie dzień, kolejny dzień, a my nieustannie nadzieję mamy, że kolejne dni będą (jeszcze) lepsze od tych, które już za nami… Tak długo jak „tu” jesteśmy możemy mieć nadzieję i wiarę w to, że będzie dobrze, a nawet lepiej niż dobrze… Jest nas kilka miliardów, a mimo to każdy z osoba jest inny, niepowtarzalny, wyjątkowy… Każdy jest „Królem Życia”… Świat jest Twój i nawet nie myśl o tym, że jest również mój – Świat jest nasz, a co istotniejsze – to trwające właśnie życie jest Twoje i tylko od Ciebie zależy jak wygląda i wyglądać będzie…

14 uwag do wpisu “No i co z tego, że…”

  1. Bo i po co …. mi to wiedzieć , kto jest kto , z kim , za ile …. „nie mój cyrk , nie moje małpy „. Co komu do mojego życia tak i mnie do czyjego. Życie które nam dano samo w sobie jest cudem …. Kiedyś przyjdzie zdać z niego ” egzamin” , spytają mnie ile miałam , czy kochałam ? … staram się być , a nie bywać dobrym człowiekiem i tyle. Marzenia należy „szyć” na miarę swoich możliwości…. marzenia nie spełniają się ot tak, cała ich magia, że są wyczekane… spełnienie czasami przyćmi wyczekiwanie. W ” puszce Pandory” znajdowały nieszczęścia…. lęki… ale na dnie była Nadzieja….. 🙂 i tego się Trzymajmy… bo życie to … http://www.youtube.com/watch?v=qwfspl35XqI Dobrego dnia .

    Polubienie

    1. Być „dobrym człowiekiem” wydaje się być rzeczą prostą ale… nie do końca prostym jest… trzeba się bardzo starać i do ludzi niezależnie od wszystkiego być pozytywnie nastawionym… Życie jest cudem i tej wersji warto się trzymać… Z marzeniami bywa różnie ale… nie zmienia to faktu, że mieć „je” warto…
      Pozdrawiam.

      Polubienie

  2. Niestety, nie tylko ode mnie zależy to, jak wygląda moje życie, ale i od mojego najbliższego, a czasami nawet nieco dalszego otoczenia. I choć wydaje się, że na wszystko mamy lub możemy mieć wpływ, to zapominamy, że wiąże się to z konsekwencjami, które musimy ponosić za swoje działanie. Czasami ponosimy też konsekwencje za innych ludzi, za ich błędy, pomyłki i wypaczenia. Nie zależymy tylko i wyłącznie od siebie. Stanowimy część całości i na nią się składamy, nawet wówczas, gdy od tej całości bardzo się izolujemy.

    Polubienie

    1. Życie to fascynująca gra bez możliwości zapisania stanu gry i cofania do momentów, w których podejmowane zostają kluczowe decyzje… Niczego nie warto żałować bo wszystko jest „po coś”… Każdy dzień jest bezcennym skarbem, a my sami szczęśliwcami otrzymując go od losu…

      Polubienie

  3. Kurcze no ja cię nie otulam bo tak we dwie to już nadmiar ale wiesz co, zaglądam tu codziennie i różne myśli do głowy mi przychodzą, więc może się do nas odezwij (?) Może w takim razie i ja ci „podaruje” jakąś muzykę. Zajrzyj do mnie i posłuchaj, może któraś z tych „dwóch męskich” akurat ci się spodoba.

    Polubienie

    1. Słowa są jak za­pałki, źle użyte mogą wyrządzić wiele krzywd… Jeśli wy­korzys­tasz je właści­wie przy­jem­nie ogrzeją/otulą 🙂 a źródłem Szczęścia może być Spontaniczna Radość z Małych rzeczy i Wielka Prostota Serca… o gustach nie dyskutuję.

      Polubienie

Skomentuj

