Offline…

Wylogowany, przelogowany, do realnego życia zalogowany… Gdyby człowiek sam miał podjąć decyzję, że od „tej chwili” przez czas jakiś odcina się od „sieci” byłoby zapewne trudniej bo nieustannie nas „coś” do „niej” przyciąga… Obecnie nawet nie wyobrażamy sobie życia bez Internetu bo… jest nam „on” tak bardzo i do tak wielu rzeczy potrzebny, a uznajemy często, że wręcz niezbędny… Oczywiście można bez „sieci” żyć ale… Zadać sami sobie możemy pytanie – Po co…? Zważywszy, że Internet ułatwia nam tak wiele spraw, stanowi niewyczerpalną kopalnię wiedzy, często jest źródłem rozrywki, kanałem komunikacji… Może czasami każdemu przydałby się odpoczynek od „sieci” i swoistego rodzaju przelogowanie do realnego życia…(?) Byłem odcięty od Internetu, a mimo to żyję i mam się całkiem dobrze… co oczywiste zastanawiałem się co w internetowej trawie piszczy… myślałem, że na tej mojej niewielkich rozmiarów „wirtualnej wysepce” już nikogo nie spotkam, a jednak miło zostałem zaskoczony i dostrzegłem, że mimo iż mnie nie było to jednak „ktoś” „tu” się pojawiał i życie na tym wirtualnym lądzie podtrzymywał… Wypadałoby zapewne po „tym czasie” stworzyć „coś” wyjątkowego aby zainteresowanie potencjalnych czytelników rozbudzić lecz to chyba wyzwanie, któremu podołać nie zdołam, a tym samym to, że ponownie „tutaj” jestem wystarczyć w tej chwili musi… Może jutro lub za dni kilka zdołam napisać „coś” z czego sam będę zadowolony…(?) A jeżeli nie to cichutko przycupnę sobie w koncie poprzestając na przyglądaniu się „Wirtualnemu Światowi” – dokonując jak zwykle analizy porównawczej tych dwóch odrębnych, a jakże podobnych Światów, w których przyszło mi żyć mimo iż czasami, któryś z nich z różnych powodów zaniedbanym zostaje…

5 uwag do wpisu “Offline…”

  1. Offline, brzmi znajomo. Wiesz…, ja lubię/wolę takie pisanie, jak to, tu, co dziś napisałeś. Wartość mądrości to umiejętność jej stosowania, we właściwym czasie i miejscu, w stosunku „do…” tego czy innego „czegoś/kogoś”. Poza tym, nie można ciągle z siebie dawać, czasem trzeba też coś dostać w zamian „za”. A „dwa światy”, to jednak nie lada wyzwanie, zwłaszcza jak się tak dyskretnie wypełniają. I właściwie płyną niezależną rzeką zdarzeń czasem tak niewytłumaczalnych, że aż trudnych do zapisania w słowach.

    Sie pisze sie wie, ale jak sie nie pisze, to też sie wie… kwestia decyzji, wyboru i potrzeby. pozdrawiam 🙂

    Polubienie

    1. Nie zawsze człowiek potrafi ubrać w wyszukane i atrakcyjne słowa swoje myśli, a i z doborem miejsca i odpowiedniego czasu bywają niekiedy problemy… Oczywiście czasami miło jest „coś” dostać lecz obdarowywanie innych sprawia chyba jeszcze większą przyjemność i satysfakcję… Każdy z istniejących Światów ma swoje prawa, oczekiwania i obowiązki, które względem „niego” mamy… Pisanie jest przyjemne ale i stan nie pisania ma swoje zalety… 😉

      Pozdrawiam 🙂

      Polubienie

      1. no widzisz, dobra wola przede wszystkim, co by się nie działo. jak ona jest, to człowiek wszystko przyjmuje ze spokojem a nawet i z pomysłem, na rozwiązanie lub docenienie, mimo wszystko, sytuacji w jakiej trwa. ja lubię takie spontaniczne pisanie bez głębszych odkryć, bo czasem te zwykłe słowa w sieci smakują najlepiej. poza tym, nie zawsze człowiek ma coś do powiedzenia. czasem chcemy innych czytać, rozumieć, „dotykać”. myślę, że najwięcej piszą ci którzy z jakiś powodów „w danym momencie” czują potrzebę „wyjęcia z siebie słów”. może spodobało ci się „milczenie”. ciągle coś w człowieku się zmienia, taka nasza uroda… pozdrawiam 🙂

        Polubienie

        1. Człowiek to niezwykle skomplikowana i nieprzewidywalna istota… zgadzam się z tym, że pisanie pod wpływem danej chwili ma swoje zalety, a z pewnością jest najbardziej prawdziwe i szczere w swojej wymowe… lecz różnie to już z nami bywa – czasami piszemy aby tylko „coś” napisać, a innym razem nawiedza nas wena – tworzymy rzeczy wartościowe i dające do myślenia… najważniejsze aby z tego co się robi czerpać radość, przyjemność i satysfakcję zwłaszcza tutaj gdzie nikt nam niczego nie może zabronić, narzucić, oczekiwać… Pozdrawiam 🙂

          Polubienie

Skomentuj

