(Przed)wczesny finał…

Niemcy – Włochy (Euro 2016)

Przez wielu dzisiejszy mecz uznawany jest mianem przedwczesnego finału… trudno się z tym nie zgodzić – obie drużyny prezentują bardzo wysoki poziom, a w składzie mają wiele „Gwiazd światowego formatu”…

W 1/8 finału Włochy pokonały zdecydowanie Hiszpanie (obrońcę tytułu) 2:0, a Niemcy jeszcze pewniej bo 3:0 Słowację…

Dla kibiców obydwu tych drużyn mecz będzie (zapewne) wielkim wydarzeniem… dla mnie osobiście jest bez znaczenia – „ani ziębi, ani grzeje” ale… wolałbym aby wygrały Włochy…

Mam takie nieodparte wrażenie, że ostatnio mój blog stał się w znacznej mierze blog-iem sportowym… hmm… ale… to chyba tylko do 10 lipca (finał Euro 2016)… no chyba, że z rozpędu będę pisał o Ekstraklasie, która wznawia rozgrywki już 15 lipca… nie no raczej nie, a może… jak nie Ekstraklasa to może eliminacje Mistrzostw Świata, które rozpoczną się na jesieni… hmm… no i przecież jeszcze jest wiele innych dyscyplin sportowych, którymi można się pasjonować ale… z jakiegoś powodu piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na Świecie…

Komu dzisiaj kibicujecie…?

6 uwag do wpisu “(Przed)wczesny finał…”

  1. Oj, to teraz rozumiem czemu tak chętnie tu zaglądam 😀 ja też kibicuję Włochom. Fajnie grali i są mi bliscy jako naród. Ale nasz rację już tak nie będę i ja przeżywać tego meczu. Jednak ciekawe, kto wygra. To EURO 2016 tak zaskakuje, że szok. Walia wczoraj aż 3 gole, no super po prostu super. Fajnie grali 😉 obstawiam Włochy, i ciekawe jak to będzie (?) Pozdrawiam serdecznie 😉

    Lubię to

  2. A tymczasem do wieczora w basenie przed domem pływam na materacu i czekam na te kolejne sportowe emocje 😉 przynajmniej coś się dzieje 😉 a grzeje w Warszawie, no istne piekło, choć od jutra podobno ma być chłodno? Aż trudno uwierzyć.

    Lubię to

      1. A to do nas nadciąga, ten stan rzeczy. Będzie i u nas za chwilę burzliwe 😉 jutro a może w nocy. O widzę, że pan sąsiad sportowego ducha ma nie tylko w słowach. Fajnie. Ja z kolei rower i gimnastyka z Mel B najczęściej. To miłego wieczoru i oglądania, oj będzie sporo emocji 😉

        Lubię to

        1. Wygląda na to, że pogoda chce być dla Wszystkich sprawiedliwa… 😉

          Rowerek również chętnie z piwnicy wyciągam – na boisko rowerkiem się udałem… 😉

          Mel B niestety nie jest dla mnie – pomijając, że to kobitka i dla kobiet dedykowana to jednak jej ćwiczenia nie na moją kondycję… wystarczyło, że kilka razy starałem się sprostać… „20 minutowy trening całego ciała” to masakra… zakwasy gwarantowane… a ona jeszcze się przy tym cieszy i uśmiecha… 😉

          Miłego wieczoru również życzę i pozytywnych sportowych emocji… 🙂

          Lubię to

Skomentuj

