Kasuje Blog-a…

„To już jest koniec, nie ma już nic…” teraz wreszcie będę wolny i będę mógł sobie gdziekolwiek zechcę iść…

Kończy się pewna era – era szumnie brzmiącego „blogowania”…

Trzeba wreszcie „dorosnąć” i przestać wmawiać samemu sobie, że jeszcze ktoś chce czytać to co na blog-u publikuję…

Konwencja się wyczerpała, a kreatywności zdecydowanie od jakiegoś czasu brakować zaczyna…

Niewielka to strata dla „blogosfery” – na miejsce mojego bloga zapewne powstanie kilka nowych – bardzo możliwe, że znacznie lepszych, ciekawszych i poczytniejszych…

Oczywiście niczego nie żałuję – to było bardzo ciekaw doświadczenie… w pewnym (ograniczonym) zakresie zapewne również i rozwijające…

Czy mnie w jakimś stopniu zmieniło…?

Trudno powiedzieć ale… z pewnością motywowany chęcią publikowania dogłębniej zastanawiałem się nad wieloma tematami i aspektami życia, które z jakiegoś powodu motywowały mnie do rozmyślań…

Dziękuję Wam za to, że towarzyszyliście mi w tej blog-owej przygodzie…

Trzymajcie się i czerpcie ze wszystkich płaszczyzn życia możliwie jak najwięcej – „W życiu piękne są tylko chwile” – warto o tym niezależnie od wszystkiego pamiętać…

Ps. Żartowałem, nigdzie się (jeszcze) nie wybieram… 😉

Wszędobylskie „Klikbajt-y” sprawiły, że sam chciałem zrobić eksperyment na tego typu zagrywce bazujący…

Czy to działa…?

Czy to jest „uczciwe”…?

Sięganie do ludzkich emocji poprzez krzykliwe, a często również „kontrowersyjne tematy”…

Bazuje na tym prawie każdy „Tabloid” – jeżeli tego typu gazety się sprzedają to widocznie działa… wiele portali internetowych buduje na „tym” swoją popularność… oczywiście większości z nich reputacja i wiarygodność nie jest zbyt wysoka ale… liczy się „klikalność” – takie czasy… „Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze…”

Dobra, koniec (mniej lub bardziej udanego) eksperymentu…

Pozdrawiam i miłego weekendu Wam życzę… 🙂

Skomentuj

