!KRZYKLIWY TYTUŁ!

„Dobry tytuł” to tytuł przykuwający uwagę…(?)

To oczywiste, że „od tytułu wszystko się zaczyna” lecz jeżeli tytuł będzie „nietrafiony” to na tytule może się zakończyć…

Jaki tytuł być powinien…?

Zapadający w pamięć…(?)

Wywołujący emocje…(?)

Krótki, zwięzły, treściwy…(?)

Prowokujący…(?)

Zawierający jakiś podtekst…(?)

Już samym tytułem można zachęcić lub zniechęcić… „Pierwsze wrażenie robi się tylko raz…” – już sam tytuł może zdecydować czy będziemy chcieli coś (prze)czytać…

A co ze „słowami kluczowymi”…?

Czy ich rola jest decydująca…?

Jeżeli chodzi o pozycjonowanie w wszelakiego rodzaju „wyszukiwarkach” to owszem „słowa kluczowe” odgrywają bardzo istotną rolę ale…

Czy dla czytelnika, który trafi do konkretnego miejsca będą „one” miały aż tak istotne znaczenie…?

Wszystko zależy od tego o czym jest mowa i czy szukamy „konkretnych treści”…

W przypadku mojego blog-a i blog-ów podobnych wydaje mi się, że „słowa kluczowe” nie mają aż tak istotnego znaczenia… pisząc o wszystkim i o niczym trudno stworzyć „uniwersalny profil (potencjalnego) czytelnika” zamieszczanych treści…

Czasami pojawiają się osoby, których odsyła na mojego bloga jakiś szukany przez nich termin ale… zapewne tak szybko jak na blog-u się pojawiają tak też szybko z niego wychodzą dziwiąc się jednocześnie co ich do tego miejsca poprowadziło… 😉

Wracając do tytułów – tworzenie „dobrych tytułów” to „sztuka” będąca podstawą mogącego się pojawić „sukcesu”…

Lecz oczywiście „tytuł to nie wszystko”…

Jeżeli nawet tytuł zainteresuje wielu ludzi, a treść będzie marnej jakości to takie osoby już do danego miejsca nie (po)wrócą…

Chyba jednak trzeba zacząć od rozwijania „warsztatu pisania”, a później szkolić się w zakresie tworzenia możliwie jak najlepszych tytułów…

Może właśnie w „tym” należałoby doszukiwać się ciekawego materiału na „postanowienie noworoczne”…?

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s