Zaklęte w zdjęciach…

Dotarła do mnie informacja, że z końcem roku zniknąć ma portal (Digart.pl), na którym kilka lat temu przez pewien czas aktywnie się udzielałem publikując swoje zdjęcia…

Postanowiłem zaprosić Was do spojrzenia na moją galerię fotograficznych poszukiwań (oczywiście jeżeli będziecie mieli ochotę) – już niedługo zniknie rozpływając się w odmętach „Cyfrowego Świata” więc to ostatnia szansa… 😉

Jeżeli ktoś będzie miał ochotę to serdecznie zapraszam:

http://aciemnosci.digart.pl/digarty/

Po naciśnięciu przycisku w prawym dolnym rogu „następna strona” pojawiać się będą kolejne strony mojej galerii…

Gdyby jakieś zdjęcie Was zainteresowało to po kliknięciu pojawi się w większej formie wraz z sekcją komentarzy, a po kolejnym kliknięciu zostanie jeszcze bardziej powiększone…

Te zdjęcia nie są niczym wybitnym ale… są dla mnie cenne bo są moje i przywołują wspomnienia chwil, które zostały w „nich” zaklęte…

Miłego oglądania – zakładając, że ktoś się zdecyduje zajrzeć… 🙂

2 uwagi do wpisu “Zaklęte w zdjęciach…”

Skomentuj

